ul. Prądzyńskiego 3
05-200 Wołomin
pok. nr 201
TEL. (22) 346 11 21
FAX (22) 776 50 93
Godziny pracy:
- Rzecznik telefonicznie udziela porad konsumenckich w
wtorki, środy, czwartki i piątki 8.00-15.00
- Rzecznik osobiście udziela porad konsumenckich w
czwartki 9.00-15.00
INFOLINIA KONSUMENCKA 801 440 220 lub 22 290 89 16
Przydatne Linki:
WZORY PISM (reklamacja, odstąpienie itp.)
WZORY PISM (opóźniony lot, zaginiony bagaż itp.)
SPORY FINANSOWE (kredyty, ubezpieczenia itp.)
SPORY TELEKOMUNIKACYJNE I POCZTOWE (usługi telefoniczne, umowy telewizyjne, przesyłki pocztowe itp.)
SPORY Z LINIAMI LOTNICZYMI (przewoźnik lotniczy, organizator turystyki, sprzedawca biletów lotniczych itp.)
SPORY Z PRZEWOŹNIKIEM KOLEJOWYM (opóźnienia pociągów, zniszczenie bagażu itp.)
SPORY Z DOSTAWCĄ MEDIÓW (przyłącza do sieci, umowy dostawy i dystrybucji prądu, gazu, ciepła itp.)
SPORY Z ZAGRANICZNYM PRZEDSIĘBIORCĄ (zakupy w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii)
SPORY DOTYCZĄCE ŻYWNOŚCI (jakość i oznakowanie produktów spożywczych itp.)
POZASĄDOWE POSTĘPOWANIE POLUBOWNE (ADR - Alternative Dispute Resolution)
ZAPISY NIEDOZWOLONE (rejestr klauzul abuzywnych)
KALKULATOR PRZEDTERMINOWEJ SPŁATY KREDYTU